piątek, 21 sierpnia 2015

Sulejman II Wspaniały


Niedawno zaczęłam czytać książkę, którą otrzymałam w prezencie. Długo się zastanawiałam nad zakupem, aż nadażyła się okazja. Książka Sulejman II Wspaniały, to czysta historia. Jestem już w połowie książki i powiem szczerze, że najbardziej zaciekawił mnie rozdział o relacjach z Sułtanką Hurrem i dawną Polską (Lechistan). Władający Imprerium Osmańskim Padyszach Sulejman to istny romantyk, zakochany po uszy w pięknej Roksolanie.
Książka zaciekawi fanów serialu Wspaniałe Stulecie, na antenie w TVP1.
Zachęcam do czytania! ;)


Pozdrawiam,
Nitka

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że prezent w użyciu jest. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na necie bo w sklepie to ciężko znaleźć :)

      Usuń
    2. Można zamówić na empik.com i odebrać w salonie ;)

      Usuń